Производителят от Щутгарт изпревари основните си конкуренти BMW и Audi
Mercedes-Benz стана лидер по продажби в премиум сегмента на световните
пазари за юли 2015 г., съобщава Bloomberg. Резултатите сочат, че
производителят от Щутгарт е успял да изпревари основните си конкуренти
BMW и Audi.
Основна роля за постижението на марката играе пазарът в Китай, където отлично се представя седанът C-Class, както и компактните модели на марката. Общо за юни Mercedes-Benz е записал глобални продажби от 149 753 нови автомобила, което е увеличение с 15% в сравнение с аналогичния месец на 2014 г.
Основна роля за постижението на марката играе пазарът в Китай, където отлично се представя седанът C-Class, както и компактните модели на марката. Общо за юни Mercedes-Benz е записал глобални продажби от 149 753 нови автомобила, което е увеличение с 15% в сравнение с аналогичния месец на 2014 г.
За сравнение BMW е пласирал 147 513 нови коли,
което е увеличение с 5,8%. Третият представител на голямото германско
трио в сегмента на премиалните автомобила – Audi, има резултат от 146
001 бройки. Това е увеличение с 1,4%.
За първите 6 месеца от 2015
г. Mercedes-Benz е продал общо 1,05 млн. нови автомобила, което е с 15%
повече от същия период миналата година. Резултатът на BMW е 1,08 млн.
(+5,2%), докато този на Audi е 1,05 млн. (+3,5%).
Снимка: Mercedes-Benz
Снимка: Mercedes-Benz
Няма коментари:
Публикуване на коментар