Mokka достигна 300 000 продажби

Компактният кросовър на Opel е сред лидерите в сегмента

 

 През март германската компания Opel се похвали с 200 000 продажби на кросовъра Mokka, а днес, седем месеца по-късно, бройката достига 300 000.

Снимка: Opel

Благодарение на доброто си представяне компактният Opel Mokka, който направи своя пазарен дебют през март 2012 година, се нарежда сред най-успешните автомобили в гамата на марката. Той е третият най-продаван Opel на пазара, изпреварвайки Insignia и Zafira и нареждайки се след Corsa и Astra.

Заслуга за добрите резултати на Mokka има и пазарът на подобни автомобили в Европа. Сегментът на малките SUV модели е най-бързо растящият по отношение на обема на продажбите в автомобилната индустрия – в сравнение с миналата година броят на новорегистрираните автомобили от тази категория в Европа почти се е удвоил. А Mokka успява да заеме подобаващ дял от него. Моделът е лидер в своя пазарен сегмент в Германия с почти 24% дял, в Австрия с около 22% и във Финландия с 27 процента. Средно в Европа пазарният дял на Mokka в този сегмент в периода от януари до август 2014 година е 15%, което поставя модела на трето място.

За да продължи възходящата тенденция в представянето на Mokka, компанията ще предложи още един силов агрегат - 1.6 CDTI. Моторът, който предлага 136 к.с. и 320 Нм, ще бъде наличен от началото на 2015 г. Агрегатът позволява ускорение от място до 100 км/час за 9.9 сек., като изразходва средно 4,1 л/100 км.

Няма коментари:

Публикуване на коментар