Най-скъпите автомобилни марки за 2014-а

Компанията Interbrand разпространи ежегодния си рейтинг, оценяващ най-скъпите брандове в света. Що се отнася до автомобилните марки, включени в тази класация, то японската Toyota отново заема най-предна позиция. В сравнение с миналата година стойността на Toyota е нараснала с 11%. Сега Toyota е оценена на $42.392 млрд. В общото класиране Toyota заема осмата позиция, отстъпваща на гиганти като Apple, Google и Coca-Cola.
 
Второто място сред автомобилните брандове е за немската Mercedes-Benz, стойността на която е оценена на $34.338 млрд. В общата класация Mercedes-Benz е на десета позиция. Тройката при автомобилните марки се допълва от BMW, като баварската марка е оценена на $34.214 млрд., а в общата ранглиста се нарежда на 11 място, веднага след Mercedes-Benz. В топ 100 на най-скъпите марки в света попадат общо 13 автомобилни компании.
 
След гореизброените три марки се нареждат Honda (20 място), Volkswagen (31 място), Ford (39 място), Hyundai (40 място), Audi (45 място), Nissan (56 място), Porsche (60 място), Kia (74 място), Chevrolet (82 място) и Land Rover (91 място). Тази година от топ 100 отпада марката Ferrari, която през 2013-а беше класирана на 98 място. Най-скъпата неавтомобилна марка в света е Apple, активите на която са оценени на $118.863 млрд. Ето и десетте най-скъпи автомобилни марки, подредени в табличен ред.
 
Toyota - $42.392 млрд.
Mercedes-Benz - $34.338 млрд.
BMW - $34.214 млрд.
Honda- $21,673 млрд.
Volkswagen - $13.716 млрд.
Ford - $10.876 млрд.
Hyundai - $10.409 млрд.
Audi - $9.831 млрд.
Nissan - $7.623 млрд.
Porsche -$ 7.171 млрд.

Няма коментари:

Публикуване на коментар