Bugatti не се отакзва от суперседана Galiber

Мощността на бъдещия модел ще бъде около 1350 к.с.



Все още има шансове суперседанът Bugatti Galiber, чиято концептуална версия бе показана още през 2010 г., да се появи в серийно производство.Това съобщава агенция Automotive News, която цитира шефът на компанията Волфганг Дюрхаймер.


Самият Galiber бе създаден с идеята да бъде пуснат в серия, но първата му версия бе отхвърлена от Дюрхаймер, тъй като не бе достатъчно луксозна. Топ мениджърът поиска дизайнът да бъде променен, но междувременно напусна компанията и премина на работа в Audi.

Наследникът му Волфганг Шрайбер бе категоричен, че моделът не отговаря на изискванията на клиентите. Освен това бе преценено, че в Bugatti няма достатъчно средства за едновременна разработка на Galiber и на наследник на Veyron, и затова проектът бе спрян.

Оказва се обаче, че това не е крайно решение, още повече, че Дюрхаймер се завърна на стария си пост. Сега той разкрива, че по времето на престоя си в Audi сериозно е помислил върху пускането на суперседана в серийно производство, но отказа да се ангажира с конкретни срокове.

Неочаквано това стори главният дизайнер на Volkswagen Group – Валтер да Силва. Пред изданието Autonews той потвърди, че пускането на подобен модел вероятно ще се състои най-късно в края на 2015 или в началото на 2016 г. Така известно време Galiber ще бъде единственият модел в гамата на Bugatti, тъй като наследникът на Veyron ще се появи след него.

Концептуалният Galiber се задвижва от 8.0-литров W16, дефорсиран до 800 к.с. При серийната версия се очаква мощността на агрегата да бъде 1340 к.с., което да позволи развиване на максимална скорост от 450 км/ч. Що се касае до приемника на Veyron, той ще бъде с хибридно задвижване, като мощността му ще надмине 1500 к.с, а максималната скорост ще е 460 км/ч.

Снимка: Bugatti

Няма коментари:

Публикуване на коментар