Шофьорски тест: Даника Патрик

Състезавала се е в IndyCar, Indy 500 и NASCAR. Освен това е фотомодел. Притежава Lambo.
Състезава се от 10-годишна възраст. След 7 сезона в IndyCar – включително победа и трето място на Indy 500 през 2009-а – тя се прехвърли в NASCAR през 2010. - Успя ли да вземеш шофьорския си изпит от първи опит? Даа, в деня, в който навърших 16. Имах малко проблеми. Карах прекалено близо до колите пред мен и изчаквах със спирачките, докато всички наоколо забавяха. - Имала си известен опит в дрифтинга? Точно така! Ако искаш да използваш аеродинамичната сянка на предния, трябва винаги да я търсиш. Шофьорски тест: Даника Патрик 01 - Кой те научи да шофираш? Най-вече баща ми. Аз и сестра ми карахме стария му пикап – напълно нелегално – около запустяла индустриална зона близо до нашата къща. Тогава бях към 10-годишна, а тя бе само на 8. От 10-годишна имам и състезателен карт. Обичах го. - Каква бе първата кола, която си купи? BMW 645, черно, с червен интериор. Следващата беше Lamborghini Gallardo. Също така съм тествала Aston Vantage V8, но той не бе добър, между нас казано. Не можех да стигна до педалите и не можех да виждам добре навън. Трябваше да сложа телефонен указател на седалката… - А най-скъпата? Това би трябвало да е моят автобус – всъщност подвижна къща Marathon Prevost. Аз живея в нея около 100 дни годишно, така че тя си заслужава парите. Имам TV флатскрийн – и вътре, и отвън. - А какво ще кажеш за най-лошата? Карах кафяв Ford Granada за няколко месеца, докато се състезавах във Великобритания. Трябваше да държа крака си на газта, като е спрял, за да не загасне. Направо боклук, проклето нещо. - Каква е твоята кола мечта? Знаете ли, всъщност нямам такава. Аз просто искам колата ми да изглежда добре и да бъде бърза. Никога не съм имала Ferrari и си мисля, че ще бъде приятно. Какво да си избера? - Ами Porsche? Хм. Карала съм 911 и те се чувстват някак хлабави. Не е чудно, че се чупят в състезателните дни. А аз се опитвам да взема колкото се може повече шофиране през уикендите. Шофьорски тест: Даника Патрик 02 - А нещо за състезателна кола – мечта. Избери си нещо… Може би F1 от началото на деветдесетте, когато те имаха за пръв път всичките си хитри неща. - Трябва да те попитам също… добър шофьор ли си? Бих казала, че съм велик, но не по правилата на нормалните пътища. - Имала ли си от онези тягостни разговори с пътната полиция? Те всички са тягостни. Един такъв твърдеше, че не ме е познал, а ченгетата на пистата всички знаят, когато съм там. Аз имам по-висок лиценз от полицаите, така че те би трябвало да ми разрешават да карам по-бързо от тях. Но това май не е става толкова лесно. - На пистата си имала катастрофи. А на пътя? Не. Аз съм добра. - Кое е най-лошото нещо, което пътник може да ти каже? Ако съпругът ми си позволи каквато и да е преценка за моето шофиране, ще има проблеми. - Кое е любимото ти място за шофиране? Ненадминато е Indianapolis Motor Speedway. Освен това Калифорнийският крайморски път е много красив. Но не можете много да се зазяпвате в пейзажа. Трябва да сте концентриран в пътя, който е с много извивки. И има само скали между вас и морето. http://topgear.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар